راه اندازی تجهیزات آشپزخانه | بلاگ

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه

ساخت وبلاگ

راه اندازی شیرینی پزی و قنادی یکی از مشاغل پر طرفدار در بین مردم محسوب می شود مصرف شیرینی در انواع مختلف برای مراسم مانند مجالس عزا و عروسی استفاده می شود برای همین امروزه تعداد بسیار زیادی از شیرینی پزی ها با پخت انواع کیک و شیرینی های متنوع در خدمت مردم هستند. برای راه اندازی کافه قنادی ابتدا باید تجهیزات و ولوازم مورد نیاز برای تاسیس آن فراهم شود، در ادامه ی مطلب به برخی از این تجهیزات و لوازم قنادی  برای راه اندازی شیرینی پزی خواهیم پرداخت.

خمیر گیر 40 کیلویی

 

این وسیله یکی از اساسی ترین لوازم برای تاسیس یک شیرینی پزی مجلل می باشد به عبارت دیگر برای درست کردن خمیر انواع شیرینی و کیک می توان از خمیر گیر 40 کیلویی استفاده کرد این خمیر گیر با عمق زیادی که دارد می تواند به اندازه ی 40 کیلو خمیر را به طور کامل ورز داده و آماده ی  پخت کند بر روی این وسیله چند دکمه قرار دارد که می تواند با دورهای مختلف خمیر را ورز دهد از این دستگاه با نام های میکسر یا همزن صنعتی در تهیه ی خمیر نان و ورز دادن گوشت در تهیه ی غذا و رستوران ها استفاده می شود.

میز کار قنادی

 

این میز از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشد از این میز می توان در قنادی ها و شیرینی پزی ها استفاده کرد، این میز در انواع گوناگون و به صورت یک و چند طبقه در بازار به فروش می رسد. از این میز در شیرینی پزی ها برای آماده سازی اولیه ی مواد شیرینی و کیک و یا برش زدن آن استفاده می شود لازم به ذکر است میز کار قنادی کاملا بهداشتی بوده و به دلیل استیل بودن آن کار بر روی آن بسیار ساده می باشد.

 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1398 ساعت: 22:56

همانطور که می دانید برای راه اندازی هر کسب و کاری ابتدا باید وسایل و تجهیزات آن کسب و کار را فراهم کرد کسب و کارهای صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند برخی از این تجهیزات عبارتند از چرخ گوشت آشپزخانه صنعتی  و نیمه صنعتی که برای راه اندازی آشپزخانه های صنعتی مورد نیاز هستند، دستگاه های آب گوجه گیری، آبلیموه گیری و آبغوره گیری که در انواع مختلف در بازار به فروش می رسند. در ادامه ی مطلب به بررسی هر یک از لوازم و تجهیزات لازم برای راه اندازی کسب و کار صنعتی خواهیم پرداخت.

یکی از عمده ترین وسایل برای راه اندازی آشپزخانه های صنعتی خریداری چرخ گوشت آشپزخانه صنعتی می باشد این دستگاه یکی از ضروری ترین وسایل برای انواع کترینگ، رستوران ها و کباب پزی ها می باشد یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز برای تالارهای پذیرایی و سالن های عروسی خریداری آبچکان چرخدار تالار پذیرایی  می باشد این دستگاه یکی از مهم ترین وسایل برای حمل و نقل ظروف شسته شده می باشند این وسیله برای آشپزخانه ها ی صنعتی که فضایی شلوغ دارند مناسب می باشد چون با فضای کمی که اشغال می کند بسیار مناسب می باشد.

دستگاه آب گوجه گیری

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه های آبمیوه گیری و عصاره گیری برای گرفتن آب انار، آبلمیو و آبغوره در بازار به فروش می رسد این دستگاه با ظرفیت حداکثر 700 گرمی می تواند آب گوجه و عصاره ی آن را گرفته و برای انواع سس و لواشک مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند.

دستگاه آب گوجه گیری دستی

این دستگاه نسبت به دستگاه آب گوجه گیری صنعتی کوچک تر می باشد و به صورت دستی کار می کند این دستگاه پوست و گوشت گوجه را به طور کامل از یکدیگر جدا می کند، دستگاه آب گوجه گیری دستی از جنس استیل بوده و ضد زنگ می باشد این وسیله کم حجم بوده و فضای نسبتا کمی را اشغال می کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 303 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 18:24

امروزه با توجه به تقاضای بیشتر مردم در مصرف غذاهای فست فودی، راه اندازی فست فود یکی از مشاغل پر درآمد به حساب می آید و باعث شده افرادی که به دنبال راه اندازی شغلی جدیدی هستند به فکر احداث و راه اندازی فست فود باشند. اما نکته ی حائز اهمیت این است که تاسیس یک فست فود که بتواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند چندان ساده نیست و نیاز به فوت و فن هایی دارد اگر شما هم تصمیم به راه اندازی فست فود دارید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا درباره ی نحوه ی راه اندازی و تجهیزات مورد نیاز آن بیشتر بدانید.

تجهیزات فست فود

با توجه به جایگاه خوبی که امروزه فست فود و خوردن غذاهایی مانند سوسیس و کالباس در بین مردم دارد راه اندازی آن نیاز به فراهم کردن تجهیزاتی دارد که با توجه به مدل فست فودی که شما در نظر دارید مانند پیتزا، مرغ سوخاری، انواع برگر، کنتاکی و... می تواند متفاوت باشد ولی تهیه ی یکسری از وسایل و تجهیزات برای راه اندازی هر فست فودی از الزامات اولیه به حساب می آید برخی از این وسایل و دستگاه ها عبارت است از: تجهیزات حمل و نقل، تجهیزاتی مانند ظروف، فر و اجاق که برای آماده سازی غذا مورد نیاز می باشد و کانتر گرم و سرد که در ادامه ی مطلب به بررسی کانتر گرم و فر ساندویچی و انواع آن ها خواهیم پرداخت.

فر ساندویچی

یکی از انواع فست فودها که مورد استقبال افراد زیادی قرار دارد فر ساندویچ می باشد، این فر از یک فر اغذیه، فر ساندویچی، هود، صفحه ی گریل و برگر و سرخ کن تشکیل شده است به طور کلی با تهیه ی این فر می توانید تمامی نیازهای خود را برای آماده سازی غذا در فست فود برطرف کنید. این فرها از جنس استیل و چدن بوده و با کیفیت و قیمتی مناسب در بازار به فروش می رسند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 373 تاريخ : شنبه 29 تير 1398 ساعت: 19:00

​​​​​​​از جمله ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی رستوران، کترینگ و یا تهیه ی غذا فراهم آوردن امکانات مورد نیاز آن می باشد این امکانات تهیه ی وسایلی مانند اجاق گاز بزرگ ، دیگ و اجاق پلوپز می باشد که برای هر رستوران صنعتی از واجبات محسوب می شود. در ادامه ی مطلب درباره ی برخی از مهم ترین وسایل برای راه اندازی تالارهای پذیرایی و موارد مصرف هر یک خواهیم پرداخت.

راه اندازی تالار عروسی

یکی از کسب و کارهایی که امروزه به عنوان پر درآمدترین شغل ها شناخته شده است راه اندازی تالار عروسی می باشد اولین قدم برای راه اندازی تالار عروسی فراهم آوردن فضایی بزرگ برای این کار می باشد علاوه بر این فراهم کردن آشپزخانه ای بزرگ نیز در این تالار از ملزومات راه اندازی تالار عروسی می باشد چرا که تهیه ی غذا در انواع متنوع و در سطح زیاد قطعا به آشپزخانه ای بزرگ با وسایل خاص نیاز می باشد.

میز برنج

این میز در ابعاد بزرگ برای پاک کردن برنج، حبوبات و... می باشد که بر روی سطح این میز حفره ای بزرگ وجود دارد که برای جداکردن انواع مختلفی از برنج و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. میز برنج از جنس استیل بوده و در اندازه های مختلفی به فروش می رسد.

اسکرابر

احتمالا تاکنون نام وسیله ای به نام اسکرابر به گوشتان خورده است این وسیله یکی از مهم ترین تجهیزات برای نظافت صنعتی به شمار می رود. اسکرابر یا زمین شوی صنعتی وسیله ای می باشد که به صورت مکانیکی کار شست و شوی و خشک کردن سطح را انجام می دهد. این دستگاه از یک برس بزرگی تشکیل شده است که با سرعت زیاد بر روی سطح زمین حرکت کرده و تمام آلودگی ها را از روی سطح پاک می کند. نکته ی مهم در خصوص استفاه از این کف شوی این است که برای هر نوع سطحی قابل استفاده می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 27 تير 1398 ساعت: 19:08

در هر شغلی نظافت اهمیت فراوانی دارد به خصوص در مشاغلی که مربوط به غذاها می شود. در این مشاغل نظافت در کیفیت غذاها نیز تاثیر میگذارد هم چنین در صورت عدم نظافت امکان شیوع بیماری در غذا نیز وجود دارد پس این بخش هم نیاز به یک سری از وسایل دارد که باید تهیه کنید تا آشپزخانه یا رستورانی با نظافت بالا داشته باشید.

دستگاه سیخ شوی

دستگاه سیخ شوی در کبابی ها یکی از ملزومات است .در این شغل به دلیل وجود تعداد بالایی از سیخ های کثیف شستن آن ها با دست سخت و زمان گیر است.این دسگاه مصرف برق و آب زیادی ندارد و از نظر اقتصادی به هزینه های این بخش نیز کمک می کند.

راه اندازی رستوران

شاید هرگاه اسم از راه اندازی رستوران می آید برخی ها آن را شغلی آسان و کم دردسر تلقی کنند اما این طور نیست این شغل دارای سختی های زیادی است اما در شرایطی که بتوان این سختی ها را تحمل کرده واز آن ها با موفقیت عبور کنید میتوانید به شغلی پولساز و آینده ای خوب برسید.به طور کلی در ابتدای راه باید با دقت تمام ابزارهای مورد نیاز را با توجه به استاندارد های لازم خریداری کنید.

آب گوجه گیر خانگی

گوجه فرنگی جزو آن دسته از سبزیجاتی است که در بسیاری از غذاها مورد استفاده است آن هم نه به شکل خالص بیشتر به شکل آب گوجه فرنگی یا رب گوجه فرنگی که این دو چاشنی نیازمند دستگاهی به نام آب گوجه گیر خانگی می باشد.این دستگاه به دوشکل طراحی شده است که هم روی میز قرار می گیرد و هم روی زمین .در نهایت این دستگاه آب گوجه  را بدون مواد اضافی اش یعنی دانه ها و پوست  به شما تحویل میدهد.

قیمت سانتریفیوژ رستوران

در انتخب یک سانتریفیوژ برای رستوران باید به اندازه آن و محیط آشپزخانه خود دقت کنید . این دستگه چه در فست فودی ها و چه در انواع مختلف دیگر رستوران ها کاربرد دارد.قیمت سانتریفیوژ رستوران به دلیل نوسان قیمت ها و ناپایدار بودن آن ها متغیر است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1398 ساعت: 20:35

امروزه متقاضیان غذاهای آماده  به دلیل آماده بودن و صرف نکردن زمان بسیار بالا رفته و این روند روبه افزایش می باشد.پس می تواند شغل پول سازی باشد به شرط اینکه عامل هایی که در موفقیت شما تاثیر میگذارد را رعایت کنید.راه اندازی رستوران یک شغل با تنوع بالا است زیرا انواع مختلفی از نظر نوع غذا و نحوه ی ارایه غذا وجود دارد که شما بسته به توانایی خود میتوانید کار مورد نظر را انتخاب کنید.

دستگاه کباب زن

کباب یک غذای ایرانی و بسیار خوشمزه می باشد که در بسیاری از مراسم ها چه در عروسی یا چه در مجالس عزا نقش دارد .پختن این غذا در حجم بالا نیاز به دستگاه کباب زن دارد .این دستگاه علاوه بر یک شکل بودن به سهولت در پخت کباب نیز کمک میکند و باعث می شود زمان کمتری صرف شود.و کبابی لذیذ به مشتریان داده شود.

راه اندازی کترینگ

راه اندازی کترینگ نوع دیگری از مشاغل مربوط به رستوران است که در این کار می توانید با بسیاری از کارخانه ها یا شرکت ها همکاری کنید و غذای افراد را هر روزه طبخ کنید هم چنین میتوانید به بیرون هم غذا بفرستید .باید دقت کنید که اگر می خواهید به بیرون غذا بفرستید باید طوری بسته بندی کنید که شکل غذا تغییری نکند.

وان استیل

شست وشو و نظافت بخش مهمی در کار می باشد.ابزارآلاتی برای این کار وجود دارد که باعث سهولت در شست و شو می شود برای مثال وان استیل که یکی از مهم ترین وسایل است که با آن شستن انواع سبزی ها و میوه ها و گوشت ها در حجم بالا آسان تر می شود.

اجاق کته پزی

کته یکی از سبک های پختن برنج می باشد که در غذاهای محلی به خصوص غذاهای محلی شمال کشور بسیار محبوب و متداول است.برای پختن یک کته خوب علاوه بر نوع برنج ،باید یک اجاق کته پزی نیز داشته باشید تا بتوانید ظرف های برنج را به صورت تک تک تهیه کرده و طعم اصیل آن را نیز حفظ کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 16:20

برای راه اندازی هر شغل و یا کاری نیاز به یک سری از وسایل و ابزارآلات دارید که مربوط به آن شغل است و کار به کار شما سرعت می بخشد.برای راه اندازی یک فست فودی بعد تهیه کردن یک فضای مناسب،نیاز به یک سری از ابزارآلات و وسایل دارید که در پخت غذا به شما کمک میکند.مثلا انواع فر و سرخ کن ،کانتر های گرم و سرد ،ظرف ها و قالب ها و انواع مواد غذایی مورد نیاز.

کانتر ساده

کانتر ساده یک وسیله ی ضروری در تالارهای پذیرایی یا عروسی و در فست فود ها و به طور کلی در تمامی مشاغلی است که با پختن غذا سروکار دارند به خصوص اگر میخواهید بخشی از غذا را به صورت سلف سرویس ارایه دهید.این وسیله شکلی زیبا دارد و نمای آشپزخانه شما را خراب نمی کند هم چنین با طراحی ویژه آن که همان چرخ هایی است که در زیر این دستگاه قرار داده شده حمل و نقل آن بسیار آسان است.

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود شغلی است که امروزه بسیاری از افراد به آن گروییده اند البته بعد از کسب مهارت های لازم در این کار.شما باید دوره های این کار را بگذرانید مهارت تهیه انواع غذاهای فست فودی را داشته باشید تا بتوانید در این کارموفق شوید.بعد از آن اگر قصد دارید یک فست فودی تاسیس کنید باید یک فضا را برای این کار انتخاب کنید به یاد داشته باشید این قسمت یکی از مهم ترین قسمت ها برای شروع این کار می باشد.

سرخ کن دو لگنه

غذاهای سرخ شده در فست فود ها زیادند.شرط خوشمزه شدن و ترد شدن یک غذای سرخ کرده ابزار مناسب برای سرخ کردن آن می باشد پس سرخ کن دو لگنه وسیله ای است که در کارتان نباید از آن غافل شوید. این دستگاه قابلیت سرخ کردن بسیاری از مواد غذایی را دارد .

تنور

بسیاری از رستوران هایی که در آن ها کباب یا غذاهای این چنینی ارایه می شود،شهرت خود را برای وجود نان داغ و تازه کسب کرده اند.ارایه نان داغ  یکی از امتیاز های مثبت در این حرفه می باشد .تنور لازمه ی پختن یک نان داغ و خوشمزه می باشداین تنور به شکلی طراحی شده که در فضای آشپزخانه قابل استفاده باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1398 ساعت: 18:09

یکی دیگر از مشاغلی که امروزه مورد توجه قرار گرفته و به نوعی درآمد زا می باشد ،قنادی است.این شغل در هر زمانی مشتریان خود را دارد و در صورت تازگی و زیبایی ظاهر کیک ها یا شیرینی ها ،شما برند خود را در این حرفه خواهی داشت و میتوانید شعبه های زیادی در سرتاسر شهر تاسیس کنید که این درآمد شما را چندین برابر میکند.در ابتدای این شغل نیازمند تهیه وسایلی هستید که بتوانید با آن کیک و شیرینی را طبخ کنید.

سینک شستشو صنعتی

سینک شستشو صنعتی یکی از اصلی ترین ابزارهای مورد نیاز در یک آشپزخانه صنعتی یا هر جایی که در آن غذا طبخ میشود است.این دستگاه با نظافت سروکار دارد هرچه نظافت ظروف و وسایل آشپزخانه شما بیشتر باشد کیفیت غذاها نیز بهتر بوده و در نتیجه مشتریان بیشتری خواهید داشت.این سینک ها در اشکال مختلفی ساخته میشود .

راه اندازی کافه قنادی

کافه قنادی ها در جای جای شهر بسیار محبوب اند زیرا هم یک کافی شاپ محسوب می شوند و هم با ارایه کیک و شیرینی های تازه یک قنادی نیز محسوب می شوند.راه اندازی کافه قنادی شباهت های زیادی به راه اندازی یک کافی شاپ و هم چنین یک قنادی دارد یعنی شما باید فضایی دلچسب و با سلیقه مانند یک کافی شاپ داشته باشید و کیک و شیرینی های لذیذی نیز طبخ کنید.

میز کار استیل قنادی

در هر کاری که مربوط به پخت و پز می شود نیاز به یک میز کار دارید.در مشاغل قنادی و شیرینی پزی نیاز به یک میز کار استیل قنادی به منظور آماده کردن انواع خمیرها برای کیک و شیرینی دارید.هم چنین برای جای دادن به ابزارآلات شما نیز مناسب است .این میز اندازه خیلی بزرگی ندارد و میتوان در مکانی مناسب در آشپزخانه خود جای داد.

حلیم صاف کن دستی

حلیم صاف کن دستی یک وسیله ی کار آمد و پر کاربرد در کبابی ها یا مکان هایی است که در آن حلیم نیز سرو میشود.از این دستگاه به منظور یکی کردن و گرفتن ضایعات حلیم مانند پوست گندم استفاده می شود.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 23 تير 1398 ساعت: 19:26

کافی شاپ ها نیز امروزه در سطح شهر کار پر رونقی دارند و در داشتن مشتری چیزی کم از یک رستوران ندارند.در کافی شاپ ها انواع نوشیدنی ها چه گرم وچه سرد و انواع کیک ها و شیرینی ها سرو میشود و اگر کیفیت بالایی داشته باشد میتوان مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

سماور صنعتی

چای یکی از نوشیدنی های متداول ایرانیان در تمامی مهمانی ها یا مراسم می باشد .فرقی نمیکند جشن باشد یا عزاداری چای همیشه جای خودش را حفظ میکند.اگر میخواهید به افراد زیادی چای دهید ،نیاز به یک سماور صنعتی دارید زیرا جوش آمدن آب و دم کشیدن چای زمان زیادی می برد و چه بهتر اینکه در حجم بالا این فرآیند انجام شود.این سماور توانایی جوش آوردن حجم بالایی از آب و آماده سازی چای را دارد.

راه اندازی کافی شاپ

در مشاغلی که به رستوران داری مربوط می شود نباید از راه اندازی کافی شاپ غافل ماند چون شغلی است با درآمد خوب .بهتر است در مکانی را که می خواهید برای افتتاح یک کافی شاپ انتخاب کنید دقیق باشید برای مثال میتوانید کافی شاپ خود را جایی تاسیس کنید که جوانان در آن جا رفت و آمد دارند این طور می توانید برای خود مشتریان ثابت داشته باشید.

آسیاب قهوه

محبوب ترین نوشیدنی که در کافی شاپ ها وجود دارد قهوه است.شما با داشتن یک آسیاب قهوه میتوانید دانه های قهوه را در همان محل کارتان آسیب کنید و عطر قهوه را در محل کارتان چندین برابر کنید.به یاد داشته باشید یکی از فاکتور هایی که در مرغوبیت قهوه ی شما تاثیر گذار است همین آسیاب قهوه است .

کابینت استیل صنعتی

در تمامی مشاغل رستوران داری وجود یک کابینت استیل صنعتی ضروری است .فرقی نمی کند که شما در کدام حوزه از رستوران داری مشغول هستیددر هر صورت برای نگهداری از وسایل وابزارآلات کار خود به یک کابینت نیازمند هستیدوجنس فلزی این کابینت به سهولت در نظافت آن کمک شایانی کرده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 448 تاريخ : شنبه 22 تير 1398 ساعت: 22:16

در سطح شهر رستوران هایی وجود دارد که صرفا غذاهای گوشتی ارایه میدهد که این امر باعث منحصر به فرد شدن این سبک از رستوران ها شده و باعث شده طرفداران غذاهای گوشتی ،مشتری ثابت این سبک از رستوران ها شوند.در این رستوران ها گوشت به سبک های مختلفی آماده میشود که هر یک نیازمند وسیله ی مخصوص به خود می باشد.

باربیکیو

باربیکیو وسیله ای است برای طبخ و آماده سازی کباب ها در انواع مختلف.که هم در بسیاری از خانه ها قابل استفاده است و هم در یک رستوران.برخی از آن ها با با گاز کار میکنند و برخی نیز با ذغال .نظافت این دستگاه از اهمیت بالایی برخورد دار است.لازم است پس از هر بار استفاده این دستگاه را به خوبی تمیز کنید تا کیفیت غذا حفظ شود.

راه اندازی تهیه غذا

راه اندازی تهیه غذا نیز جزو آن دسته از مشاغل پردرآمد است که در ابتدا هزینه ی خیلی زیادی نمیخواهد.شما حتی در خانه نیز میتوانید یک تهیه غذای کوچک راه اندازی کنید و در صورت امکان فضای خود را بزرگ تر کنید.نکته ای که باعث مورد توجه بودن تهیه غذاها می شود،خانگی بودن و سنتی بودن غذاها است.

میکسر گوشت

میکسر گوشت یک وسیله ی ضروری برای افرادی است که میخواهند تنها غذاهای گوشتی و کباب سرو کنند.این دستگاه برای مخلوط کردن انواع مختلف چاشنی ها با گوشت  چرخ شده استفاده می شود.هم چنین گوشت را آماده ی به سیخ کشیدن میکند.گرچه از این دستگاه میتوانید برای آماده سازی انواع خمیرها نیز استفاده کنید اما هدف اصلی این دستگاه برای آماده سازی گوشت است.

هود کباب پز

پختن کباب ،یک مشکل دارد آن هم آلودگی و دود کباب است .با این که عطر اشتها آوری دارد اما موجب آلودگی آشپزخانه شما می شود.وجود یک هود کباب پز این امکان را میدهد تا دود کباب به بیرون منتقل شود و آشپزخانه شما تمیز بماند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 20 تير 1398 ساعت: 13:49

در مشاغل رستوران داری علاوه بر حرفه ای بودن و سابقه ی آشپز عواملی دیگری نیز وجود دارد که در کیفیت و طعم غذا تاثیر گذار است.از این عامل میتوان وسایل کمکی در آشپزخانه را نام برد.در هر نوع از رستوران ها یا تهیه غذاها یک سری وسایل نیاز است که کیفیت و کارایی این ابزار بر روی طعم غذای شما تاثیر میگذارد.پس در انتخاب آن ها باید دقیق بود.

اجاق گریل

برگر ها در منوی رستوران ها توجه زیادی را به خود جلب می کنند .چیزی که این غذا دارای اهمیت است،میزان پخت گوشت و طعم آن است که عامل اول وابسته به یک اجاق گریل است.اجاق گریل مخصوص گریل کردن انواع گوشت ها مانند مرغ یا گوشت قرمز در سبک های مختلف است.این کار روی یک صفحه فلزی انجام می شود که گوشت به آن نمی چسبد و شکل خود را حفظ میکند.

راه اندازی سفره خانه سنتی

راه اندازی سفره خانه سنتی نوعی دیگر از راه اندازی انواع رستوران ها می باشد.غذاها که یک فرمول واحد دارند و اگر به خوبی طبخ شوند مشتریان خود را دارند.چیزی که مهم است چیدمان یک سفره خانه سنتی است.شما میتوانید از همین نام کلی ایده بگیرید .برای مثال میتوانید موسیقی های زنده و اصیل ایرانی را پخش کنید و از ظروف قدیمی برای سرو غذا استفاده کنید.

دستگاه سوخاری

مرغ سوخاری یا به طور کل هر نوع گوشت سوخاری شده طعمی لذیذ و دلچسب دارد پس  اگر یک فست فود دارید آن را در منوی خود قرار دهید .دستگاه سوخاری وسیله ی طبخ این غذا است.این دستگاه مرغ یا هر گوشت دیگر که شما در نظر دارید را سوخاری یا سرخ میکند.وآن حالت سوخاری بودن را به غذا میدهد.

اجاق برقی

همان طور که از نامش پیدا است اجاق برقی نوعی از اجاق ها است که به جای گاز با برق کار میکند.و در شیوه ی پختن هیچ کم وکاستی از اجاق های گازی ندارد.این اجاق ها در تعداد شعله های مختلف ساخته و روانه بازار شده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 446 تاريخ : چهارشنبه 19 تير 1398 ساعت: 21:05

یکی دیگر از شغل هایی که امروزه بسیاری از مردم به آن روی می آوردند،مشاغل مربوط به غذا است. حال میتواند مربوط به انواع دسر و کیک یا شیرینی باشد یا غذاهای محلی و اصیل ایرانی یا غذاهای دیگر کشورها.این کار ابعاد مختلفی دارد مثلا میتواند در ابعاد کوچک مانند یک تهیه غذا باشد یا در ابعاد بزرگ مانند بسیاری از رستوران ها که آن بسته به توانایی و امکانات هر شخص متغیر است.

کباب پز

انواع مختلفی از کباب وجود دارد که هر یک به نوعی منحصر به فرد بوده و مشتریان خود را دارد.قرار دادن انواع کباب ها در منو میتواند مشتریان زیادی را جذب کند.کباب پز نیز میتواند کباب های زیادی را در مدت زمان نسبتا کمی آماده کند.این کباب پزها مدل های مختلفی دارند از مدل خانگی گرفته تا در ابعاد بزرگتر که در رستوران ها مورد استفاده می باشد.

راه اندازی تهیه غذا

این روزها وجود کاروسرشلوغی،فرصت را برای پختن یک غذای خانگی از انسان گرفته .خوردن هر روزه غذاهای فست فودی نیز باعث دل زدگی میشود و تقاضا را برای یک غذای خوشمزه ی خانگی بالا میبرد.راه اندازی تهیه غذا برای پختن انواع غذاهای خانگی به نسبت تاسیس یک رستوران هزینه کمتری دارد پس میتواند شغل مناسبی باشد به شرط اینکه در آشپزی مهارت بالایی داشته باشید.

تجهیزات کبابی

راه اندازی یک کبابی مانند هر شغل دیگری نیاز به یک سری ابزارآلات دارد.تجهیزات کبابی به آن دسته از وسایلی گفته میشود که شما برای پختن یک کباب درجه یک و مرغوب نیاز دارید برای مثال یک وسیله برای پخت کباب ها و انواع سیخ ها در اندازه های و جنس های مختلف ،وسایلی برای طبخ برنج یا حتی در صورت وجود امکانات یک تنور برای پخت نان تازه.

راه اندازی کافی شاپ

راه اندازی کافی شاپ شغلی است که علاوه بر بالا بودن کیفیت مواد خوراکی،نیازمند یک سلیقه و نوآوری نیز میباشد.تزیینات کافی شاپ،نحوه قرار گیری وسایل و حتی نزیینات موادخوراکی نیز اهمیت دارد.سعی کنید یک منوی همه جانبه طراحی کنید یعنی متناسب با هرفصلی محصولی ارایه دهید اما قبل از همه اینها خریدن وسایل و تجهیزات را نباید فراموش کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 314 تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت: 21:09

چه رستوران ها و چه تالار های پذیرایی به طور کلی هر جایی که در آن غذا در حجم و اندازه ی زیاد تهیه می شود نیاز به یک سری از وسایل دارند که با یکدیگر مشترک اند. برای آغاز این سبک از مشاغل تهیه این لوازم ضروری است .این وسایل شامل وسایلی که در آشپزخانه برای طبخ غذا مورد استفاده است و چه وسایلی که برای مشتریان مورد استفاده است مانند انواع بشقاب و غیره میشود.

دم کن برنج

برنج یکی از مواد غذایی است که کاربرد فراوانی دارد پس اگر میخواهید آن را در مقیاس بالا تهیه کنید باید یک دم کن برنج نیز داشته باشید.این دستگاه فضای کمی را در بر میگیرد و برای طبخ انواع مختلف از برنج یا هر چیز دیگری مناسب است  همچنین از این وسیله برای نگهداری برنجی که قبلا پخته شده هم استفاده میشود.

راه اندازی تالار عروسی

راه اندازی تالار عروسی شغلی است که در زمانی متقاضیان خود را دارد.باید در نظر بگیرید که اگر میخواهید یک تالار پذیرایی افتتاح کنید ،نباید از هم صنف های خود غافل شوید زیرا افراد دوست دارد یک شب بیاد ماندنی داشته باشند وبرای همین سراغ بهترین ها میروند .پس از هیچ عاملی در بهترین بودن خود غافل نشوید.

پاتیل استیل

انواع مختلف سوپ ها حلیم وآش های مختلف همواره طرفداران زیادی داشته است اما یک مشکلی وجود دارد آن هم نگهداری این سبک غذاها است اما پاتیل استیل به این منظور طراحی شده است.این وسیله کارایی های مختلفی دارد اما بیشتر برای نگهداری از انواع مختلف آش و حلیم و مانند آن استفاده میشود.برای این پاتیل یک درپوش نیز تعبیه شده تا غذا از آلودگی ها محافظت شود.

سینک صنعتی

سینک صنعتی از جمله وسایلی است که به بخش بهداشتی یک آشپزخانه مربوط میشود.این وسیله کارایی بسیاری دارد واز آن برای شست و شوی تمامی چیزهای که در آشپزخانه وجود دارد چه مواد خوراکی و چه ظروف غذا استفاده میشود. البته تعداد زیاد لگن ها کار را راحت کرده و میتوان هر لگن را برای کاری اختصاص داد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 398 تاريخ : دوشنبه 17 تير 1398 ساعت: 21:07

فست فودی ها امروزه خوش میدرخشند و از هر گروه سنی طرفدار جذب کرده اند.اما اگر قصد دارید یک فست فودی راه اندازی کنید باید بالا و پایین ها و دشواری های این کار را بلد باشید زیرا کار ساده ای نیست .کیفیت غذا،محل فست فودی شما،تزیینات غذا و حتی رفتار فروشنده در کار شما تاثیر گزار است و میتواند عامل های مهمی برای جذب مشتری باشد.

پاتیل سرخ کردنی

بیشتر غذاهای فست فودی سرخ کردنی هستند پس شما نیازمند یک پاتیل سرخ کردنی هستید.این دستگاه را با مقداری زیادی از روغن پر کنید و بارها تا زمانی که روغن شما سلامت است میتوانید غذا را سرخ کنید.البته این دستگاه در حجم و اندازه های مختلفی ساخته شده است و در حجم های پایین به طبع روغن کمتری مصرف میکند.

راه اندازی فست فود

فست فود ها متشکل از غذاهایی لذیذ و همه پسند است که به راحتی و در زمان کمتری آماده سرو کردن می شود.بنابراین راه اندازی فست فود میتواند شغل خوبی باشد البته اگر شما مهارت لازم برای طبخ چنین غذاهایی را داشته باشید. چیزی که در رستوران های فست فودی حائز اهمیت است کیفیت و نظافت رستوران شما و تزیینات غذا است .همچنین شما باید از راهی خلاقانه و تک برای تبلیغ کار خود نیز بهره بگیرید.

بشقاب پیتزا

پیتزا از محبوب ترین ومعروف ترین غذاها در فست فودی ها میباشد که مشتریان زیادی برای خوردن آن به رستوران می آیند . ممکن است هر کس تمایل داشته باشد در اندازه های مختلفی پیتزا بخورد پس برای این کار باید از بشقاب پیتزا استفاده کنید که در اندازه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید خمیر پیتزای خود را متناسب با آن اندازه بگیرید.

آبسردکن استیل دو شیر

آبسردکن استیل دو شیر در هر جایی قابل نصب میباشد و توانایی ارایه آب بسیار خنک را در گرم ترین فصل سال نیز دارد .این دستگاه جای نسبتا کمی را اشغال میکند

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 16 تير 1398 ساعت: 23:31

تالارهای پذیرایی متقاضیان زیادی دارند زیرا میتوان مراسم مهمانی یا عزاداری را در آن به شیوه ی آبرومند و رسمی برگزار کرد که البته در این میان آن تالار هایی متقاضی پیشتری دارند که از نظم وتشریفات خوبی بهره مند باشند و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشند این تشریفات تنها شامل ظاهر یک تالار نمیشود مزه ی غذاها و نحوه پذیرایی نیز عامل مهمی میباشد.

دیگ صنعتی برنج

برنج در تمامی غذاهای مجلسی و در بیشتر غذاهای ایرانی نقش دارد.در مهمانی های بزرگ که در تالار های پذیرایی گرفته میشود،به علت زیاد بودن تعداد نفرات ،باید برای طبخ برنج سراغ دیگ صنعتی برنج بروید.این وسیله میتواند به راحتی حجم بالایی از برنج های را پخته و آماده سرو کردن بکند.همچنین با اینکه حجم بالایی را آماده سازی میکند اما از کیفیت برنج نمی کاهد.

راه اندازی تالار پذیرایی

تالارهای پذیرایی به منظور گرفتن انواع میهمانی ها و مجالس دیگر مورد توجه است بنابراین راه اندازی تالار پذیرایی شغلی است که امروزه بسیاری از افراد آن را برای خود انتخاب میکنند.با این که افراد زیادی به این شغل مشغول اند اما این کار،متقاضیان خود را از دست نداده و کماکان مورد توجه است .اما به یاد داشته باشید که شرط اصلی برای موفقیت در این کار حرفه ای بودن است اگر میخواهید خوب پیش بروید باید عوامل مختلفی که در کار شما اثر میگذارد را رعایت کنید.

پوست کن سیب زمینی

سیب زمینی در هر حالتی چه سرخ کرده و چه پخته محبوب است و در بسیاری از غذاها وجود دارد.اما مشکل کار و سختی آن کندن پوست سیب زمینی است که وقت زیادی را تلف میکند.پوست کن سیب زمینی این کار دشوار را آسان نموده و با ظرافت این کار را انجام میدهد.

اجاق برقی

اجاق برقی امروزه در بسیاری از خانه ها و رستوران ها وجود دارد هم چنین توانایی طبخ غذا در اندازه زیاد را نیز دارد هم چنین در انواع مختلف که از نظر اندازه و تعداد شعله ها با یکدیگر فرق میکنند وجود دارد .

 

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 209 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 21:20

امروزه راه اندازی رستوران صنعتی، تهیه ی غذا و کترینگ به یکی از شغل های پرتقاضا در جامعه تبدیل شده است و افراد زیادی در پی ایجاد این کسب و کار می باشند اما قبل از شروع به این فعالیت فراهم آوردن امکاناتی از جمله تجهیزات مورد نیاز برای تاسیس رستوران، از اولویت های مهم این کار به حساب می آید در ادامه ی مطلب در خصوص چگونگی راه اندازی کترینگ  و برخی از تجهیزات مورد نیاز برای این کار خواهیم پرداخت.

دستگاه تهیه حلیم

یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی برای آشپزخانه هایی که در آن ها حلیم و یا آش طبخ می شود دستگاه تهیه حلیم می باشد این دستگاه در اندازه ها و شکل های مختلف در بازار موجود است استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد و به دلیل جدا شدن اجزای مختلف آن شست و شوی آن بسیار آسان است.لازم به ذکر است دستگاه تهیه حلیم با دوام بوده و دارای سوپاپ اطمینان می باشد.

 اجاق گاز صنعتی پایه دار

از جمله ضروری ترین وسایل برای راه اندازی رستوران صنعتی، تهیه غذا و یا کترینگ خرید اجاق گاز صنعتی پایه دار می باشد این دستگاه یکی از اصلی ترین وسایل برای آشپزخانه های صنعتی به حساب می آید. این اجاق گاز برای طبخ انواع غذاها مناسب بوده و به صورتی کاملا ایمن ساخته شده است. اجاق گازهای پایه دار به صورت دو و یا پنج شعله با توجه به نیاز مشتری در بازار موجود هستند.

میزکار استیل

یکی دیگر از ملزومات مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی تهیه ی میز کار استیل است .میز کارهای استیل به دلیل ساخته شدن از چند ورقه ی محکم از استحکام کافی برخوردار می باشند، علاوه بر این میزها در ابعاد و سایزهای مختلف به صورت دو و یا چند کشو به فروش می رسند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 437 تاريخ : پنجشنبه 13 تير 1398 ساعت: 19:29

سفره خانه های سنتی یکی از انواع رستوران است که در آن غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب های ایرانی و از همه معروف تر آبگوشت یا همان دیزی و هم چنین وجود نوشیدنی های اصیل ایرانی مثل دوغ و چای ونبات سرو میشود.در این رستوران میتوانید با خوردن غذاهای خوشمزه ی ایرانی و استفاده از محیطی خانوادگی و قدیمی شکل ، در کنار دوستان یا خانواده لذت ببرید.

فر دیزی پزی

سفره خانه های سنتی به وجود دیزی معروف اند .محال است که به سفره خانه سنتی بروید و دیزی را در سفارشات خود در نظر نگیرید. فر دیزی پزی مخصوص طبخ تعداد زیادی از دیزی می باشد. گرمای آن به حدی است که ظرف شما را خراب نمی کند و باعث مغز پخت شدن  و طبخ یکسان غذای شما میشود.

راه اندازی سفره خانه سنتی

راه اندازی سفره خانه سنتی شاید در نظر اول آسان به نظر برسد زیرا همه ی ما با تمام غذاها و فرهنگ های ایرانی آشناییم و میتوانیم به راحتی از پس آن بربیاییم اما باید در نظر داشته باشید که سفره خانه سنتی مورد توجه بیشتر گردشگرانی است که به ایران سفر میکنند پس باید برای حفظ فرهنگ و اصالت ایرانی در این رستوران ها تلاش کنیم.

اجاق پلوپز صنعتی

برنج در بیشتر غذاهای ایرانی نقش دارد پس برای راه اندازی یک سفره خانه صنعتی نیازمند یک اجاق پلوپز صنعتی هستید تا برنج را در حجم بالا طبخ کنید.این اجاق ها از نظر تعداد ردیف های شعله ها متمایزاند که آن بسته به حجم پلویی است که قصد دارید در هر روز بپزید.

دستگاه جوجه گردان

دستگاه جوجه گردان توانایی پخت چندین سیخ بزرگ از مرغ را دارد زیرا از نظر طول بسیار بلند است.با گردش آرام و یکنواخت تمامی قسمت های مرغ را میپزد.جنس آن از فلز است.داخل این دستگاه یک لامپ نیز تعبیه شده است.همچنین سیخ های این دستگاه توانایی نگهداری و پخت مرغ کامل را نیز دارد .

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 12 تير 1398 ساعت: 23:40

راه اندازی رستوران صنعتی از پایه مانند راه اندازی هر شغل دیگری نیاز به یک سرمایه اولیه دارد که این سرمایه صرف خرید فضا برای رستوران و انواع ظروف برای سرو غذا و انواع وسایل برای طبخ غذا میشود البته مواد غذایی را هم نباید فراموش کنیم .این هزینه ها بسته به مکانی که در نظر میگیرید یا منویی که تنظیم میکنید متغیر است.اگر بودجه ی بالایی دارید دستتان در نوشتن منو باز تر خواهد بود.

دیگ صنعتی خورشت

خورشت های ایرانی یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین غذاها است که بسیاری از مردم اگر قصد سفارش غذا داشته باشند آن را انتخاب میکنند اگر میخواهید این غذای پرطرفدار را در منوی رستوران خود قرار دهید نیاز به یک دیگ صنعتی خورشت دارید البته از این دستگاه برای طبخ انواع سوپ یا انواع آش نیز استفاده میشود.ظرفیت این دیگ ها با یکدیگر متفاوت بوده و دست شما را در انتخاب باز میگذارد.

راه اندازی رستوران

انواع و اقسام رستوران های مختلف در سطح شهر ها وجود دارد که هر یک به نوعی منحصر به فرد است برای مثال رستوران هایی وجود دارد که صرفا غذاهای کشور های دیگر درآن طبخ میشود که این خود به نوعی خاص و تک است.راه اندازی رستوران یک راه برای درآمد زایی است که در آن باید تمام نیاز های خود را از همه جهات بررسی کنید در گام اول ببینید که دوست دارید چه نوع رستورانی داشته باشید دوست دارید رستوران شما غذاهای محلی داشته باشد یا غذاهای سایر ملل ها.

کباب پز گازی استیل

اگر میخواهید انواع کباب های ایرانی را در منوی رستورانی خود قرار دهید باید برای خریدن یک کباب پز گازی استیل اقدام کنید.این نوع کباب پز به طور همزمان و یکسانی کباب ها را آماده خوردن میکند برای همین میتوانید همزمان چندین سیخ کباب را حاضر کنید .

چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشت نیمه صنعتی یک نوع چرخ گوشت است که هم میتوانید در رستوران خود از آن بهره مند شوید و هم در محیط منزل.این نوع چرخ گوشت در اقسام مختلفی طراحی شده است . این چرخ گوشت با برق تغذیه میشود و به راحتی قابل شست و شو میباشد.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 462 تاريخ : سه شنبه 11 تير 1398 ساعت: 21:15

اگر مهارتی در آشپزی و تهیه کردن غذا دارید و قصد دارید که یک رستوران راه اندازی کنید اما سرمایه کافی ندارید نگران نباشید شما میتوانید کارتان را از یک کترینگ شروع کنید و رفته رفته فضای کار خود را بزرگ تر کنید.کترینگ ها میتوانند با انواع شرکت ها قرار داد ببندند یا غذا را برای مردم ارسال کنند.در راه اندازی کترینگ نیز نیاز به یک سری از تجهیزات و وسایل دارید که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

 

اجاق گاز

اصلی ترین رکن در راه اندازی کترینگ وجود اجاق گار است .اجاق گاز ها در ابعاد مختلف و اشکال مختلف وجود دارد که ان بسته به نیاز و مقدار غذایی است که میخواهید ارایه دهید وگازها از نظر تعداد شعله ها با یکدیگر فرق میکنند.

 

راه اندازی کترینگ

 راه اندازی کترینگ یک شغل پر درآمد است که همیشه تازگی و در آمد زایی خود را حفظ میکند و متقاضیان آن کم نخواهد شد .منو مهم ترین اصل در راه اندازی یک کترینگ است اگر میخواهید موفق باشید یک منوی خوب تهیه کنید برای مثال از غذاهای محلی و سنتی غافل نشوید زیرا این سبک غذاها طرفداران زیادی دارند .

 

سرخ کن صنعتی رومیزی

در بسیاری از غذاهای ایرانی یا فست فود ها مواد سرخ کردنی وجود دارد پس وجود یک سرخ کن صنعتی رومیزی یک ضرورت محسوب میشود .این سرخ کن حجم زیادی روغن مصرف میکند توجه کنید که روغن را باید در زمان مناسبی تخلیه کنید تا غذای شما سالم بماند .

کانتر گرم

کانتر گرم یکی دیگر از وسایل مورد نیاز است که در آن غذاهایی که نیاز به محیط گرم دارند مانند انواع گوشت و دیگر غذاها نگه داشته می شود.این کانتر بر اساس تعداد جایی که به برای نگهداری غذا در آن در نظر گرفته شده است متفاوت است.بدنه این کانتر از فلز ساخته شده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 10 تير 1398 ساعت: 22:53

در تمامی مشاغل رستوران داری و کافی شاپ داری ،قسمتی از فضا را اختصاص به انبار میدهند.مثلا در انبار تالار پذیرایی انواع قابلمه و ظروف نگهداری می شود و در موارد نیاز بیرون آورده و از آن استفاده میکنند.این فضا ممکن است محیطی تاریک یا دور از دسترس باشد یا به علت اینکه در معرض دید نیست خیلی به نظافت آن اهمیت داده نشود اما باید این را در نظر بگیرید که نظافت این قسمت از اهمیت بالایی برخورد است چون ممکن  است حتی  بعضی از مواد غذایی نیز مانند برنج در انبار نگهداری شود.

تجهیزات انبار رستوران

انباری هر رستوران یا تالار پذیرایی شاید در نظر اول کم اهمیت به نظر برسد و برای آن تجهیزاتی در نظر گرفته نشود اما این را باید بدانید که تجهیزات انبار رستوران از اهمیت بالایی برخورد است.انبار رستوران ها علاوه بر نگهداری وسایلی مانند دیگ و قابلمه ،محل نگهداری روغن ها و برنج ها و انواع دیگر مواد غذایی میباشد.برای مثال شما باید برای انبار وسایلی مانند ظرف های بزرگ نگهداری حبوبات،سکوهایی برای نگهداری از گونی های برنج و ...را تهیه کنید.

راه اندازی تالار عروسی

راه اندازی تالار عروسی یکی از مشاغلی است که بازار کارخوب و پولسازی دارد.شما با داشتن سرمایه میتوانید مکانی را اجاره یا خریداری کنید و با تزیینات و فراهم کردن امکانات مورد نیاز یک تالار عروسی راه اندازی کنید. البته در ابتدای کار نیاز به گذر کردن از مراحل اداری هستید اگر مراحل اولیه را با موفقیت گذراندید به فکر یک تبلیغ خوب برای تالار خود باشید زیرا در این کار رغیبان شما کم نیستند.

یخچال کافی شاپ

در بیشتر کافی شاپ ها انواع شیرینی و کیک ها نیز سرو میشود که این نیازمند یخچال است .یخچال کافی شاپ وسیله ای در معرض دید مشتریان است .نحوه چیدمان کیک ها یا شیرینی ها و نظافت این یخچال دارای اهمیت است.

همزن صنعتی کوچک

همزن صنعتی کوچک برای تهیه انواع کیک ها و خامه ها و شیرینی ها استفاده میشود .این دستگاه در اندازه های مختلفی در بازار موجود است که بسته به نیاز و بودجه مالی خود میتوانید انتخاب کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 264 تاريخ : يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 23:13